^Back To Top
baner

Sněženky a Machři 3.A a 3.B

LV2017001

23.1.2017 sa začal náš výlet do Tatranskej Lomnice, kde prebiehal lyžiarsky kurz, na ktorom sme sa s pomocou našich profesorov naučili lyžovať a zažili sme spolu veľa zážitkov.

Prvý deň keď sme dorazili na miesto, ubytovali sme sa v penzióne Encián a išli sme si zapožičať lyžiarsku výstroj, obliekli sme sa a išli sme na kopec, aby sme si otestovali svoje lyžiarske schopnosti, ktoré boli u niektorých žiakov nulové, ale predsa sme to zvládli. Po náročnom lyžovaní sme prvý deň zostali na penzióne. Na druhý deň nás čakalo skoré vstávanie, po ktorom nasledovali raňajky a následné presunutie na svah ,kde si nás inštruktori rozdelili na tri skupiny podľa našich schopností.
Po lyžovaní, ktoré sa už druhý deň nezdalo také ťažké, sme si spravili príjemný výlet do Starého Smokovca, kde sme dostali rozchod. Každý si mohol pozrieť ,čo ho zaujalo a pokúpiť domov suveníry.
Ďalší deň sme sa klasicky zobudili, išli na svah a po obede sme mali adrenalínový zážitok na bobovej dráhe. Zvyšok večera sme mali voľno. Vo štvrtok sme lyžovali len pol dňa kvôli výletu na Hrebienok ,kde sme videli ľadové sochy, Bilíkovú chatu a zakončili sme to krásnym pohľadom na zamrznuté vodopády. Svojou návštevou nás príjemne prekvapil pán riaditeľ, ktorý sa s nami zúčastnil na tejto menšej turistike. Cestou tam aj späť sme absolvovali cestu zubačkou. Posledný deň už takmer všetci zlyžovali celý svah. A do konca kurzu sme sa vyhli akémukoľvek zraneniu a cestou domov sme už len mohli spomínať na všetky zážitky, ktoré sme tam prežili a len smútiť, že to netrvalo dlhšie. A na záver, aby sme nezabudli poďakovať našim učiteľom, ktorí týchto päť príjemných dní s nami strávili, a to Mgr. Kopčákovi, Mgr. Cimrovej, Ing. Zeleňákovej, Mgr. Andokovi.

Za SOŠ Žarnovica

Katka Tadianová ,Silvia Sedliaková

Tatranská Lomnica sa stala od pondelka naším domovom, keď tam všetci tretiaci prišli s veľkým batohom. Penzión Encián ich na 5 dní uchýlil, aby sa po svete taký chýr rozšíril: prišli sme sa tu naučiť lyžovať, krásu Tatier pozorovať a svojich učiteľov rešpektovať.

Cestu, ubytovanie a vystrojenie sme zvládli rýchlo a tak sme sa presunuli na bojisko. Bojovali sme s palicami, lyžami a hlavne so sebou, ale v našom lyžiarskom umení nás nik nedobehol.

1- ka brázdila svahy od pondelka do piatku a tak si zaslúži veľkú desiatku. Deviatku dávame 2-ke, ale keby sme boli dlhšie, určite by sme ju mohli prirovnať jednotke. 3- ka to boli naši hrdinovia, ktorí na svahu najprv šľapali, aby sa na tretí deň konečne na vlek dostali. Úspešne zjazdili celý svah a to chcel určite každý žiak.

Vedúci kurzu nás vôbec nešetril a ešte poobede nás riadne vytrápil. Starý Smokovec, Hrebienok a bobová dráha v Tatranskej Lomnici, určite nám závideli aj tatranské kamzíky. Večer bol vždy plný zábavy, návštev a spoločenských hier, takže nás dozor na svojich izbách skoro nikdy nenašiel. Večierku sme však vždy dodržali, aby sa aj naši učitelia dobre vyspali. S úsmevom na tvári sme zvládli tatranské nástrahy a sme radi, že sme sa do Tatranskej Lomnice, na lyžiarsky kurz, vybrali.

Počasie bolo slnečné a nám všetkým v Tatranskej Lomnici bolo báječne.

Pedagógovia- Mgr. Kopčák- vedúci kurzu, Mgr. Cimrová, Mgr. Andok, Ing. Zeleňáková

Nový študijný odbor

jedlo

Vzdelávací portál

portal

Copyright © 2013. OPENMINT Rights Reserved.